خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/28 - 16:21
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها
حسینی تشریح کرد:

آغاز به ساخت سالن سرپوشیده ورزشی و احداث چهار زمین چمن مصنوعی در کارون و اهواز/ آغاز اجرای پروژه ساخت بیمارستان 64 تخت خوابی حمیدیه

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس، از آغاز به ساخت سالن سرپوشیده ورزشی و احداث چهار زمین چمن مصنوعی در کارون و اهواز و اجرای پروژه ساخت بیمارستان 64 تخت خوابی حمیدیه به عنوان اولین بیمارستان این منطقه خبر داد.

سیدکریم حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح اقداماتی که درجهت رفع مشکلات حوزه انتخابیه خود پیگیری کرده است، گفت: در سرکشی اخیر به حوزه انتخابیه علاوه بر دیدارهای مردمی به ویژه در میز خدمت مصلی اهواز، افتتاح پروژه‌های مدارس مناطق کم‌برخوردار این منطقه را داشتیم که به همت موسسه خیرین شهدای شمخانی انجام شد، همچنین از دو مدرسه شهرستان کارون در روستای قلعه چنعان که بزرگترین روستای کشور است، بازدید کردیم که نیاز به اقلام و تجهیزات داشتند بنابراین با معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی وتجهیز مدارس کشور مذاکره کردیم و مشکل رفع شد.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بازدیدی از مراکز صنعتی همچون شرکت کربن ایران داشتیم که در افزایش میزان تولید و سودآوری در شش ماه اول سال پیشرو بود بنابراین بر ضرورت جابجایی این مجموعه به لحاظ مشکلات زیست محیطی و افزایش ظرفیت ایجاد اشتغال آن برای جوانان این منطقه تاکید شد.

وی تصریح کرد: بازدید از مناطق روستایی و شهری در حوزه تامین برق در قالب افزایش روشنایی و توسعه شبکه برق و رفع مشکلات مردم در این حوزه از دیگر اقداماتی بود که انجام شد، از سوی دیگر از اماکن ورزشی و آغاز به ساخت یک سالن سرپوشیده ورزشی در شهرستان کارون، احداث چهار زمین چمن مصنوعی در کارون و اهواز و تبدیل زمین‌های خاکی ورزشی به چمن طبیعی در روستای الباجی بازدید کردیم. .  

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: ما بازدیدی هم از آغاز اجرای پروژه ساخت بیمارستان 64 تخت خوابی حمیدیه داشتیم که اولین بیمارستان این منطقه است و زمین آن تملک شده بود و مجوز ماده 23 و اعتبارات اولیه آن اخذ شد و در آینده نزدیک اجرا می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: اخذ مجوز برای احداث پل ارتباطی بین اهواز و حمیدیه در منطقه خسرج از دیگر اقداماتی بود که انجام شد و در ماه‌های آینده کلنگ‌زنی می‌شود، همچنین تسریع روند اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی به ویژه راه کمربندی شرقی و غربی اهواز از دیگر موضوعاتی بود  که در نشست با مدیرکل محترم راه و شهرسازی استان پیگیری کردیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 371750
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار